22 februari 2007

Austin


Hij zou hier tien minuten trug al zijn
Steeds maar weer hetzelfde liedje
Zijn ogen altijd op half zeven
Zijn zeiken als een half mietje
Hij zou hier tien minuten trug al zijn

En straks ontneem ik met vier woorden
Die kloten-eikel beide ballen
Ze zullen uit zijn broekspijp vallen
Ik kon de eikel wel vermoorden

"Ik-Heb-Een-Ander" zal ik zeggen
Het zal dan stil zijn, voor heel even
Zijn hoofd nog bij dat ander grietje
Tot hij het snapt: daar gaat zijn leven
"Ik-Heb-Een-Ander" zal ik zeggen

Daar is hij dan, ik zal hem krijgen
We moeten wel nog eten halen
Hij mag dat nog een keer betalen
Maar morgen zal ik niet meer zwijgen


Geen opmerkingen:

Koudekerke

Wezen Hem ben ik in half mijn wezen  In heel mijn zijn ben ik zijn zoon Het leek mij lang vooral gewoon Maar sinds ik voor zijn...